صفحه آرایی |صفحه آرایی کتاب |صفحه آرایی مجله
صفحه آرایی |صفحه آرایی کتاب |صفحه آرایی مجله
صفحه آرایی |صفحه آرایی کتاب |صفحه آرایی مجله
صفحه آرایی |صفحه آرایی کتاب |صفحه آرایی مجله
صفحه آرایی |صفحه آرایی کتاب |صفحه آرایی مجله
صفحه آرایی |صفحه آرایی کتاب |صفحه آرایی مجله

آموزش صفحه آرایی

آموزش صفحه آرایی با نرم افزار ایندیزاین، از مبتدی تا پیشرفته.

مدت زمان 2 ماه. هرهفته 12 ساعت کاری

هزینه  یک میلیون تومان

تلفن 9127395747

سرفصل‌های کلی دوره آموزشی ایندیزاین

صفحه آرایی

صفحه آرایی انواع کتاب فارسی، انگلیسی، صفحه آرایی مجله، صفحه آرایی روزنامه،  کتاب کودک، پایان نامه، جهت دریافت قیمت با شماره 09127395747 تماس حاصل نمائید

جستجو در صفحه آرایی

کاربران
1
مطالب
149
نمایش تعداد مطالب
93469

همکاری در سایت صفحه آرایی

سایت صفحه آرایی آماده درج مطالب و نمونه کارهای شما به صورت رایگان در سایت است. چنانچه تمایل داشتید می توانید مطالب و نمونه کارهای خود را به ایمیل qdarabi@gmail.com ارسال نمائید تا با نام شما در سایت درج گردد.

صفحه آرایی مجله

اصل اول در صفحه آرائی مجله "عملکرد"

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اصل اول در صفحه آرائی مجله "عملکرد"

یافتن عملکردهای صفحه آرایی مجله ها نه دشوار و نه منحصر به فرد است. عملکردها به طور خلاصه عبارتند از:


۱) جلب نمودن سریع خواننده به مجله یا بخشی از آن
۲) تداوم توجه: تا خواننده بتواند و بخواهد مطالب ارائه شده را بخواند. هر صفحه آرایی، آشکارا باید در هر دو زمینه موفق باشد. اگر توجه خواننده جلب نشود، شکست مطلق است، و اگر توجه فرد تداوم نیابد یا به دلیلی خواننده از خواندن اجتناب کند، موفقیت عملکرد اول فاقد ارزش خواهد بود. شاید مهمترین عناصر جلب توجه؛ رنگ، عکس، تصویرسازی و عناوین باشد. ابزار جلب توجه هر چه که باشد، عامل نگه دارند ی چشم باید سریعاً کار خود را انجام دهد. یک خوانندهٔ بالقوه که مجله را ورق میزند بیشتر از ۱۰ ثانیه برای این کار وقت نمی گذارد. اگر توجه او، در این مدت زمان جلب نشود، از آن میگذرد. رنگ به طور اخص مؤثر است چون شخص را در معرض عکس العمل سریع قرار میدهد. مجله های تصویری مانند "زندگی" ـ life ـ و "نگاه" ـ look ـ عکسها را به عنوان اولین ابزار جلب توجه قرار میدادند. تأثیر آن ها در صفحه آرائی مجله ها آن قدر چشم گیر بوده که صدها مجله عمدتاً از عکس به عنوان جلب توجه استفاده می کنند. بسیاری از مجلات پشت سر هم برای برای اغلب مقالاتشان از یک لی اوت استاندارد استفاده می کنند (عکس بزرگ با زیرنویس که با تیتر و متن ادامه می یابد) (تصویر مجله life) چیدمان با این کلیشه برای اثربخش بودن مکرر به حد کافی ساده و قابل اجراست. فرمول عکس، زیرنویس، تیتر، متن در انواع مجلات موفق بوده، زیرا این فرمول برای همان دو هدف اصلی ساختار مجله طراحی شده اند. این امر بستگی به یک عکس بزرگ جذاب دارد که نگاه خواننده را به خود جلب کند و در وهله ٔ دوم موضوع متن که در ترتیبی منطقی قرار گرفته باشد تا بتواند توجه خواننده را حفظ نماید. بعد از عکس میتوان انتظار داشت که خواننده برای توضیح به زیرنویس آن توجه کند، به وسیله عنوان، خواننده ترغیب میشود و عنوان، مانند فلش او را به متن مقاله هدایت میکند.
سرتیتر ها یا عناوین، به ویژه هنگامی که با فضای سفید زیادی همراه باشند میتوانند توجه خواننده را به اندازه کافی حفظ کند و در او اشتیاق ایجاد کند. سر تیترها و عنوان، همراه با عکسها و تصاویر بسیار مؤثرند و هم چنین کار خود را هم به تنهائی انجام میدهند.

نمونه کارهای صفحه آرایی